K: Mit jelent a helyszíni szerviz?
V: Munkatársaink minden esetben házhoz mennek, a hiba jellegétől függetlenül. Amennyiben a munka jellege indokolja, (hosszabb időt, vagy alkatrészt igényel) munkatársunk elhozza az eszközt és javítás után visszaszállítja.

K: Milyen fizetési módok közül választhatok?
V: Jelenleg lakossági ügyfeleknek készpénzfizetésre van lehetősége, de már dolgozunk a bankkártyás fizetés bevezetésén is.
Vállalkozásoknak lehetőségük van az átutalásos fizetési mód választására is.

K: Hogyan jelenthetek be hibát?
V: Weboldalunkon keresztül online beküldheti a hibabejelentést bármikor, heti 7 napon, napi 24 órán keresztül. Amint lehetséges, munkatársunk fel fogja hívni az Ön által megadott megadott telefonszámon, hogy időpontot egyeztessen Önnel. A bejelentő űrlapon megadott email címet csak abban az esetben használjuk kapcsolatfelvételre, amennyiben nem tudjuk Önt telefonon elérni.
Hibabejelentő telefonszámunkon – +36 30 514 8613 – minden nap (H-V) 8-20 óra között várjuk hívását.

K: Mennyibe fog ez nekem kerülni?
V: Amennyiben valamelyik átalánydíjas előfizetésünket használja, az előfizetés ideje alatt az érintett számítógépek és informatikai berendezések szervizelésénél csak az esetlegesen felmerülő alkatrészköltséget kell kifizetnie.
Ezen felül sem munkadíjat, sem kiszállási díjat nem kell fizetnie.
A következő bekezdésben foglalt eseti díjak Önt nem érintik!

Amennyiben eseti szerviz szolgáltatásunkat veszi igénybe, a fizetendő összeg a kiszállási díjból, munkadíjból és az esetlegesen felhasznált alkatrészek árából tevődik össze.
Kiszállási díjunk Debrecen területén fix 3.000 Ft. Fontos: amennyiben el kell hozni az eszközt javításra, a visszaszállítást már nem terheli kiszállási díj!
A munkadíj kétféle lehet, melyből mindig csak az egyiket alkalmazzuk: alapvetően szervizóradíjat számolunk, azonban egyes gyakori szolgáltatásoknak (pl. operációs rendszer telepítés) szabott ára van.
Szervizóradíjunk 8.000 Ft/óra, kiszámlázása félórás egységekben történik, minden megkezdett 30 perc után. Egyes különleges esetekben munkatársunk eltekinthet a munkadíj felszámításától, amennyiben a munka néhány percet vesz csak igénybe. Ilyenkor csak a kiszállási díjat kell kifizetni.

K: Lehetne ÁFA nélkül?
V: IGEN! Vállalkozásunk alanyi ÁFA mentes, így számláinknak nincs ÁFA tartalma.

K: Fordulhatok Önökhöz honlap készítéssel kapcsolatban?
V: IGEN! Rövid határidőre vállaljuk statikus és CMS motorra épülő dinamikus weboldalak készítését ügyfeleink igényei szerint, szükség esetén teljes körű domain és tárhely ügyintézéssel.
Kérje ingyenes konzultációnkat és ajánlatunkat!

K: Elvihetem a számítógépemet a szervizükbe?
V: Nem, mivel nem működtetünk állandó személyes ügyeletet szervizbázisunkon. Kizárólag az ügyfeleink telephelyén, otthonában nyújtunk helyszíni szolgáltatást.

K: Forgalmaznak számítógépeket?
V: Csak szervizeléssel és egyéb informatikai szolgáltatással foglalkozunk, nem forgalmazunk hardvert. A javításhoz szükséges alkatrészeket természetesen forgalmazzuk, kizárólag a szerviz szolgáltatás részeként.
Ezen kívül forgalmazunk utángyártott és töltött lézernyomtató tonereket. Kérje ajánlatunkat!